Tuesday, January 31, 2012

Please help me translate english to spanish? No one has been helping me! =(?

Please translate this to spanish..but I would prefer a fluent speaker..its obvious when an online translator is used =(



"I won't be in the city in August because I have to visit my family. And I'm taking spanish in school, so I'm still learning!"



thanks in advance!Please help me translate english to spanish? No one has been helping me! =(?
"No estar茅 en la ciudad en el mes de agosto porque tengo que visitar a mi familia, Y estoy tomando clases de espa帽ol en la escuela, !por lo tanto sigo aprendiendo!Please help me translate english to spanish? No one has been helping me! =(?
No voy a estar en la ciudad en agosto porque tengo que visitar a mi familia. Y estoy tomando espa帽ol en la escuela, entonces todavia estoy aprendiendo.Please help me translate english to spanish? No one has been helping me! =(?
No estare en la ciudad en agosto porque me voy a visitar a mi familia. y estoy estudiando espa帽ol, asi que todavia estoy aprendiendo!
  • blue makeup
  • No comments:

    Post a Comment