Monday, February 6, 2012

Translate English to Spanish please?

Could anyone help me translate the following sentences to Spanish?:



"okay i don't want to confuse you or anything now, my real name is baby, but my friends call me lisa cuz thats my second name. what's your name?"



I'd appreciate any help that I get, but preferably from N.S.Ss'Translate English to Spanish please?
si, No te quiero confundir o cualquier cosa ahora. Mi nombre is bebe, pero mis amigos me llaman lisa porque eso es mi otro nombre. Cual es su nombre?
its like this: ''i bien no quieren confundir o cualquier cosa que ahora, mi verdadero nombre es beb茅, pero mis amigos me llaman lisa Cuz, mi segundo nombre. 驴Cu谩l es tu nombre?''Translate English to Spanish please?
"Bueno, pues no te quiero confundir ni nada, mi verdadero nombre es Baby, pero mis amigos me dicen Lisa, que es mi segundo nombre. 驴Cu谩l es tu nombre?/ 驴C贸mo te llamas t煤?"





I can guarantee that "Clarinet" is neither Spanish nor speaks Spanish. He/she has used a web translator, and the result is utter garbage.Translate English to Spanish please?
"Bueno no te quiero confund铆r o algo asi por ahora,mi verdadero nombre es Baby (Beb茅),pero mis amigas (female) amigos (males or mixed) me dicen (llaman) Lisa porque ese es mi segundo nombre.驴Cu谩l es tu nombre? or ( 驴c贸mo te llamas?)
"Vale, no quiero confundirte ni nada ahora, pero mi nombre de verdad es Baby, pero mis amigos me llaman Lisa porque es mi segundo nombre. 驴Y t煤 como te llamas?

No comments:

Post a Comment